Nuffnang

Monday, July 2, 2007

SORROW IS AROUND ME




haiz...i think i'm going to crazy soon...my world was turning upside down now..
i'm going to start my courseworks soon...the 1st due date is on 30th july....so fast...crazy...siao....
means still left 28days from now...i know it's STUDY SKILLS IN ENGLISH...just an essay...and the topic which on internet also not that tough to write...but then...i hate essay...somemore must more than 2500words...ouchhhhhhh.....my english is limited company...how to write....somemore need do referencing....when i heard what MS MARYANNE said...on the same time question marks are going round my mind...i really duno what the fuck she's talking...well well well...i know nowadys badwords are going round my blog...but i cant help for that...just to express my feeling...since duno when SEGI so strict with plagiarism...well...this can help to improve our standard...this really my 1st time i so blur with my coursework..worry-nya...haiz...

besides that,there are plenty of problems bothering me...the most headache is my lovely loupo--SWAN....seriously,i damn fucking worry her...no joke..hehe...nowadays she looks skinnear than last time...well..this maybe a good news for her....for me thats no way...i'm not jealous la...if it's a good symptom i sure happy for her too...but it's not...and the worst part is she cant fall asleep for few nights d...how can i dont worry...normally if i dont ask how was she and her love i seriously wont know both of them now are in a big trouble...i really feel sad for her...just duno why when i saw she's depressed i depressed too...even she try to act normal but i still can feel it..it's really different from usual...hei...u should know ur lougong me damn smart right??dont ever try to hide from my eyes...even i know u can...ahaha...

老婆。。。别再逃避了。。其实身为局外人的我真的看的很透彻。。我相信其他人也一样。。甚至你自己也知道。。只是你在逃避。。看你不敢去面对我真的很替你着急。。其实我可以当作什么也看不到。。什么也不说。。我甚至只可以当你的聆听者。。但是当我看你为爱而消瘦。。看你为爱而失落。。原本单纯可爱的你已经不见了。。现在我看到的只是伤感以及沉思的你。。真的让我很心痛。。其实他不回你。。你可以问他啊。。也许你真的觉得不想再问。。但请不要因为你时常SMS给他才不回他。。这根本是两回事。。。其实你在耍脾气。。你在赌气。。现在不是赌气的时后。。我相信你比任何一个人都想知道答案。。你不敢再问。。是因为你觉得你好愚蠢。。你怕得到你不想要的答案。。你怕失去他。。因为你太爱他。。这我比谁都清除。。因为我也经历过。。我也曾经怕得不敢接他的电话。。我一直劝你不要把爱情看的那么重。。因为我不想你伤得更重。。。你觉得我可能一直在逼你。。。那时因为我太着急。。。你知道为什么今天我什么都没说吗??因为我觉得你一直在逃避啊。。就算我再怎么说。。你的心一直在维护他。。所以我真的觉得无话可说。。我更不想说的太多。。这样只会伤了我们之间的友情。。这是我一辈子都不想发生的事。。现在你唯一可做的就是暂时抛开这件事。。做你该做的。。但是我真的希望你不要就此把这件事搁着。。不要因为他对你一天的好而心软。。一天的好也许可以弥补他对你的一万个不好。。但是这又可以撑多久??撑得越久。。你的心就伤得更深。。也许你会觉得我管得太多。。但是只要我一天是你的朋友我就会管。。我跟你别的朋友不同也许别人只会说加油。。或许他们会说你喜欢就好。。又或许他们什么都不会说。。但我跟他们不一样。。我绝对不会眼睁睁看着你在伤害自己。。你怎么想我无所谓。。就算有一天你会恨我我也无所谓。。因为我所做的真的出于真心为你好。。希望你能体谅与明白我的直接。。我会永远守候与祝福你!!!

No comments: